0

کاهش بهای نفت، مانع اجرای قرارداد تجاری ایران و روسیه

دسته بندی ها : فضای مجازی 20 آبان 1394 مدیر سایبرلا 475 بازدید

نماینده تجاری روسیه در ایران روز سه‌شنبه در گفتگو با اسپوتنیک، اظهار داشت: توافق تجاری تهران-مسکو برای تبادل نفت خام ایران در برابر کالاها و تجهیزات روسی برقرار است؛ اما کاهش جهانی بهای نفت مانع انجام آن می‌شود.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: درحال حاضر بهای نفت بسیار پایین‌تر از زمان امضاء قرارداد است و این بزرگترین مانع برای فروش نفت ایران در بازار است. این قرارداد پا برجاست؛ اما هنوز دستاوردی ندارد. ما براساس این قرارداد، چندین دستگاه کامیون به ایران تحویل داده ایم که مورد استقبال مصرف‌کنندگان این کشور قرار گرفته است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، نماینده تجاری روسیه در ایران افزود: از آنجاییکه بسیاری از شرکت‌های فعال در صنعت حمل و نقل ایران متعلق به بخش خصوصی است، این شرکت‌ها توان پرداخت هزینه‌های تعمیر و نگهداری کامیون‌های ارسالی روسیه را ندارند. هرچند این کامیون‌ها به صورتی طراحی شده اند که می‌توانند به صورت مستقل و بدون مراجعه به شرکت سازنده در هر جایی تعمیر شوند.

مسکو و تهران در اوت 2014 (31 روز منتهی به 9 شهریور)، قراردادی برای تقویت همکاری‌های اقتصادی امضاء کردند. به موجب این قرارداد روسیه متعهد شد طی 5 سال، سازه‌های انرژی و نیروگاه‌های برق ایران را بازسازی و تعمیر کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سیزده + 18 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!