0

برگزاری آزمون قضاوت سال 1400

دسته بندی ها : آزمون ها, قوه قضاییه 13 اسفند 1400 کارشناس سایبرلا 433 بازدید
مشاوره حقوقی وکیل پایه یک دادگستری متخصص جرایم رایانه ای و اینترنتی, تنظیم قرارداد فناوری اطلاعات, دادسرا و دادگاه

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه اعلام کرد: آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال 1400 در 20 مرکز استان و با حضور نزدیک به 15 هزار شرکت کننده در حال برگزاری است.

محمدباقر الفت، معاون رئیس قوه قضاییه عنوان کرد: نتایج آزمون تستی تا اوایل اردیبهشت ماه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می گردد. پذیرفته شدگان این مرحله در ششم خرداد ماه سال 1401، در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.

این مقام عالی قضایی افزود: امروز شاهد روند برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بودیم که اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد شرکت کنندگان این آزمون را آقایان و ۲۰درصد آن را خانم ها تشکیل می دهند، افزود: از بین تحصیل‌کردگان حوزه 19 درصد و دانشگاهی 81 درصد حضور دارند.

معاون رئیس قوه قضاییه بیان داشت: چند برابر قبول شدگان تستی این آزمون برای آزمون تشریحی دعوت می‌شوند و قبول شدگان تشریحی برای مصاحبه شفاهی و سپس برای آزمون روانشناسی و نهایتاً برای گزینش معرفی می شوند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در سراسر کشور با کمبود قاضی مواجه هستیم، اذعان داشت: جذب قضات می تواند موجب تسریع در روند رسیدگی ها شود و  موجبات رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم نماید.

منبع: ایسنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 + یازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!