0

برداشت غیرمجاز پول از حساب بانکی مادر توسط پسر ناخلف

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 1104 بازدید
پلیس فتای شهرستان نیشابور عامل 300 فقره برداشت غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کرد.

پلیس فتا : فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: خانمی 52 ساله با در دست داشتن ‏مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد حدود 10 میلیون ریال از حساب عابر بانکش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

سرهنگ “سید حسن حسینی” افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات فنی عامل 300 فقره برداشت های غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار کردند.

وی ادامه داد: متهم 22 ساله که پسر مالباخته بوده در مواجهه با ادله دیجیتالی لب به اعتراف گشود و به برداشت غیرمجاز با استفاده از رمز دوم کارت عابر بانک مادرش اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم و شاکی به دادسرا از شهروندان خواست رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند و با تغییر دوره ای رمز عابر بانک خود ضریب امنیت آن را بالا ببرند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!