0

برداشت غیرمجاز 170 میلیونی از حساب بانکی همسایه

فردی که با به دست آوردن اطلاعات حساب و رمز کارت عابربانک یک خانم 53 ساله مبلغ 170 میلیون ریال را به صورت غیرمجاز از حساب وی برداشت کرده بود توسط ماموران پلیس فتا یزد شناسایی و دستگیر شد.

پلیس فتا : سرهنگ “حسین رضایی” رئیس پلیس فتا استان یزد  گفت: روز گذشته خانمی 53 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و از برداشت مبلغ 170میلیون ریال از حسابش اعلام شکایت کرد.

رضایی افزود: این خانم در اداره پلیس گفت: “روز گذشته چندین پیامک مبنی بر برداشت از حساب برایم ارسال شد که برای روشن شدن موضوع به بانک مراجعه و با گرفتن پرینت حساب، متوجه شدم مبلغ  170 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حسابم برداشت شده است و در این خصوص به کسی مظنون نیستم”.

سرهنگ رضایی ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس فتا نشانگر این امر بود که متهم با به دست آوردن اطلاعات حساب مالباخته چندین خرید اینترنتی را انجام داده است.
وی، افزود: با انجام کار فنی و پلیسی، متهم 29 ساله شناسایی و با اخذ مجوز قضایی در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام بازجویی به اداره پلیس، منتقل شد.

متهم در بازجویی های پلیس فتا گفت: همسایه این خانم بودم و با نقشه ای خاص و از پیش تعیین شده اطلاعات حساب شاکیه را از وی گرفتم و در فرصتی مناسب اقدام به خرید اینترنتی کردم.”
رئیس پلیس فتا استان یزد با بیان اینکه متهم به همراه پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شد از شهروندان  خواست از بازگو کردن اطلاعات حساب بانکی­ خود در حضور افراد غریبه و فرصت طلب خودداری کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    7 + 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!