0

تشکیل واحد بازی های رایانه ای در پلیس فتا

دسته بندی ها : بازی های رایانه ای 18 شهریور 1394 مدیر سایبرلا 1148 بازدید

با راه‌اندازی واحد بازی‌های رایانه‌ای در پلیس فتا، همکاری بین این نهاد با ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای برای سالم‌سازی بازار بازی‌های رایانه‌ای گسترش می‌یابد.

رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای درباره گسترش این همکاری گفت: طی جلساتی که با پلیس فتا برگزار شده، مقرر شد با آموزش تکمیلی نیروهای متخصص پلیس فتا توسط نیروهای فنی ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای و آشنایی بیشتر آن‌ها با بازار بازی‌های رایانه‌ای در خصوص سالم‌سازی بازار این محصول همکاری لازم آغاز شود.

خسرو کردمیهن درباره سایت‌هایی که در زمینه بازی آنلاین فعالیت می‌کنند، افزود: شناسایی، تعیین محتوای مجرمانه بازی‌های رایانه‌ای و تخلفات این حوزه از طرف این ستاد به پلیس فتا گزارش داده خواهد شد و پلیس فتا جهت ساماندهی این دسته از سایت‌ها در صورت لزوم اقدام قضایی انجام خواهد داد.

 کردمیهن ادامه داد: واحدی در پلیس فتا ایجاد شده که مربوط به بازی‌های رایانه‌ای آنلاین است. در این واحد بازی‌های رایانه‌ای به صورت ویژه و پررنگ‌تر از قبل دیده خواهد شد و این بخش پس از آموزش‌های فنی لازم کار خود را آغاز می‌کند.

منبع: بنیاد ملی بازی های رایانه ای

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده − 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!