0

اینستاگرام قاتل ستایش، مسدود شد

دسته بندی ها : جرایم اینترنتی و رایانه ای, وکیل جرایم سایبری 19 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 1256 بازدید

دادستان عمومی و انقلاب ورامین از صدور دستور قضایی به منظور انسداد و از دسترس خارج کردن تمامی صفحات مجازی قاتل ستایش خبر داد.

ابوالقاسم مرادطلب با بیان اینکه پرونده قاتل ستایش هنوز به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال نشده است، اظهار کرد: آلت قتاله (چاقو) را به مرکز تشخیص هویت ناجا ارسال کرده بودیم تا نظر کارشناسی آنها را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز نظریه‌ای به دست ما نرسیده است، افزود: باید قتل به وسیله این چاقو و اینکه خون روی چاقو متعلق به ستایش است توسط این مرکز تایید شود تا جای انکاری باقی نماند.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین تاکید کرد: قرار بود این نظریه امروز به دست ما برسد که با تعلل مرکز تشخیص هویت ناجا این اتفاق نیفتاد.

مرادطلب در پاسخ به این پرسش که اخیرا تعدادی از عکس‌های اینستاگرام قاتل ستایش حذف شده است، آیا این اقدام به دستور دادستانی بوده یا خیر؟ توضیح داد: به پلیس فتا از سوی دادستانی دستور داده شد تا تمامی صفحات منتسب به متهم را در فضای مجازی مسدود و از دسترس خارج کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شش + پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!