0

نظر ایرباس درباره فروش هواپیما به ایران

دسته بندی ها : قرارداد صنعت هوایی 6 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 387 بازدید

الف: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از لندن نوشت، «استفن شاوفراث» سخنگوی ایرباس امروز دوشنبه در تولوز فرانسه اعلام کرد که پس از اجرای برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) برای حل پرونده هسته ای و رفع تحریم های غرب علیه ایران، مقامات صنعت هواپیمایی ایران مذاکراتی را با مقامات ایرباس آغاز کردند تا بتوانند بیش از ۱۰۰ هواپیمای ساخت اروپا از نوع ‘ای ۳۸۰ سوپرجامبو’ ۱۰۰ تا ۵۵۵ صندلی را از فرانسویان بخرند.

این درحالی است که عباس آخوندی، وزیر حمل و نقل ایران هفته گذشته از آغاز این مذاکرات از ۱۰ ماه گذشته خبر داده بود و علت عدم تحقق این هدف ایرانی ها را عدم وجود یک راهکار عملی برای انتقال پول به سبب تحریم ها اعلام کرده بود.

گزارش ها حاکی است که مقامات ایران بیشتر مایل به خرید ده ها جت ‘ای ۳۲۰’ و ‘ای ۳۳۰’ و همچنین ‘ای ۳۵۰ پهن پیکر’ از این شرکت اروپایی هستند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!