0

اپل از پرداخت غرامت قسر در نرفت

اپل چند وقتی است که با شرکت VirnetX درگیر مشکلات حقوقی شده است. شرکت VirnetX ادعا کرده بود که سیستم ارتباطات نرم‌افزار FaceTime از ایده‌های ثبت شده‌ی این شرکت استفاده می‌کند تا بتواند ارتباطاتی امن برقرار کند.

به گزارش دیجی کالا، اپل چند وقتی است که با شرکت VirnetX درگیر مشکلات حقوقی شده است. شرکت VirnetX ادعا کرده بود که سیستم ارتباطات نرم‌افزار FaceTime از ایده‌های ثبت شده‌ی این شرکت استفاده می‌کند تا بتواند ارتباطاتی امن برقرار کند. یکی از قضات ایالات متحده، اپل را در این قضیه‌ی حقوقی مقصر دانسته است. طبق حکم داداگاه، اپل باید ۳۰۲٫۴ میلیون دلار غرامت به VirnetX پرداخت کند.

شرکت VirnetX در سال ۲۰۱۰ اپل را به دادگاه کشانده و ادعا کرده بود که چهار ایده‌ی ثبت شده‌ی آن‌ها، در نرم‌افزار FaceTime استفاده شده‌اند. در حالی که در آن سال، اپل به پرداخت ۳۶۸٫۲ میلیون دلار جریمه محکوم شده بود، دادگاه استیناف ایالات متحده، شکایت VirnetX و حکم را رد کرده بود.

دادگاه دیگری در اوایل سال جاری میلادی برگزار شد و در آن، اپل مجبور به پرداخت ۶۲۵٫۵ میلیون دلار شد، اما یک قاضی این حکم را هم رد کرد.

شرکت VirnetX طبق حکم جدید، باید از اپل ۳۰۲٫۴ میلیون دلار دریافت کند. این حکم به دادگاه استیناف ایالات متحده فرستاده شده و منتظر تایید این سازمان قضایی است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    9 + 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!