0

اتمام مهلت اپراتورهای موبایل برای قرارداد با MVNO

مهلت اپراتورهای موبایل برای انعقاد اولین قرارداد تجاری با حداقل یک اپراتور مجازی به اتمام رسید.

به گزارش تسنیم، پس از برگزاری فراخوان سه ماهه صدور پروانه اپراتورهای مجازی موبایل (MVNO) در اردیبهشت ماه سال گذشته و طبق اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 51 متقاضی برای دریافت این پروانه‌ها اعلام آمادگی کردند.

رگولاتوری همگام با این اعلام آمادگی‌ها وارد فرآیند ارزیابی تقاضای دریافتی (51 درخواست) طبق شرایط ذکر شده در فراخوان و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شد.

سپس به 31 متقاضی که حداقل امتیازهای لازم را کسب کرده بودند، اطلاع‌رسانی شد تا به تکمیل مدارک و ارائه ضمانت نامه‌های مالی بپردازند؛ نهایتا هم از تاریخ 94/11/25 تا 95/5/31 با صدور 21 موافقت اصولی موافقت شد.

اپراتورهای تلفن همراه طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موظف بودند حداکثر تا سوم آبان سال جاری حداقل یک قرارداد عمده‌فروشی با دارندگان موافقت اصولی پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و همچنین حداکثر تا سوم آذرماه 95 حداقل یک قرارداد دیگر را با سایر دارندگان موافقت اصولی پروانه MVNO منعقد کنند.

تاکنون تنها قرارداد شرکت کیش سل پارس با آخرین اپراتور موبایل کشور نهایی و به صورت رسمی اطلاع‌رسانی شده است و از قرارداد اپراتورهای اول و دوم خبری نیست.

با این حال باید منتظر پاسخ اپراتورهای مذکور در ارتباط با این بند قانونی بود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!