0

انهدام باند یک شرکت هرمی در محدوده شرق تهران

دسته بندی ها : شرکت هرمی - بازاریابی شبکه ای 16 دی 1399 کارشناس سایبرلا 469 بازدید
شرکت هرمی - بازاریابی شبکه ای - ایران

تعداد 19 نفر از اعضای شرکت هرمی کیونت در محدوده تهرانپارس دستگیر شدند.

با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته محل فعالیت باند هرمی کیونت در منطقه تهرانپارس تهران شناسایی و تعداد 19 نفر از اعضای آن در عملیات شبانه پلیس آگاهی دستگیر شدند. در بازرسی از محل پک‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص نحوه فعالیت اعضای شرکت‌های هرمی کشف و ضبط شد.

اعضای این باند در بازجویی ها اقرار کردند که تحت تأثیر تبلیغات دروغین سرشاخه های این شرکت هرمی مبنی بر استخدام و کسب درآمد نجومی قرار گرفته و با امید ساخت زندگی بهتر جذب آن شده اند غافل از آنکه فعالیت این شرکت هرمی بوده و عضویت در شرکت‌های هرمی براساس بند ز ماده 1 قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی جرم تلقی می شود.

اکثر اعضای این باند از استان های غربی کشور بوده و سرشاخه های شرکت از ناآگاهی این افراد سوءاستفاده کرده و با ادعای کسب و کار قانونی آنها را فریب داده اند.

منبع: ایران هشدار

وکالت تخصصی در حوزه جرایم اینترنتی | اینجا کلیک کنید

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 + 16 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!