0

انعقاد قرارداد خرید اقلام مورد نیاز برگزاری انتخابات

دسته بندی ها : قرارداد خرید 2 آبان 1394 مدیر سایبرلا 374 بازدید

مسوول کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات کشور گفت: قراردادهای خرید اقلام مورد نیاز برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منعقد شده یا در شرف انعقاد است.

جواد ناصریان معاون وزیر کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: مزایده خرید 80 هزار صندوق شفاف اخذ رای نیز بزودی براساس قانون برگزار و قرارداد در این زمینه منعقد می شود.
وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده در کمیته پشتبانی و مالی ستاد انتخابات کشور اقلام مورد نیاز برای برگزاری انتخابات سال جاری زودتر از موعد مقرر در اختیار ستاد انتخابات استان ها قرار می گیرد.
مسوول کمیته پشتیبانی و مالی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: ستاد انتخابات تمامی برنامه ریزی های لازم را در راستای برگزاری یک انتخابات قانونمند با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را انجام داده است.
به گزارش ایرنا، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه و از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه 1394 به مدت هفت روز در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه مجلس انجام می شود.
براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است انتخابات سال جاری در 9 کلانشهر به صورت تمام الکترونیکی برگزار شود که در حال حاضر رایزنی ها بین ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان برای تایید دستگاه اخذ رای الکترونیکی ادامه دارد. البته صندوق های شفاف اخذ رای به صورت دستی به تایید شورای نگهبان رسیده است.
این انتخابات توسط 960 هزار نفر عامل اجرایی برگزار می شود که در حال حاضر براساس جدول زمان بندی انتخابات، آموزش این افراد در استان های مختلف آغاز شده است.
همایش های منطقه ای آموزش عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات آینده در11 منطقه برگزار می شود که این 11 منطقه شامل استان های چهارمحال بختیاری، گیلان، آذربایجان شرقی،کرمانشاه ،مازندران، همدان، خراسان رضوی، کرمان، فارس، خوزستان و تهران است. تاکنون همایش منطقه ای به میزبانی استان های چهارمحال بختیاری، گیلان و آذربایجان شرقی برگزار شده است.
چهارمین همایش منطقه ای آموزش عوامل اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد. این همایش منطقه ای با حضور اعضای ستاد انتخابات کشور و عوامل اجرایی برگزار کننده انتخابات از استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام برگزار می شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − چهارده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!