0

انتقام جویی عاشقانه/ فحاشی و تهدید و توهین در تلگرام

زنی که به قصد انتقام از دوست سابق خود اقدام به فحاشی و تهمت علیه وی با عناوین جعلی در شبکه اجتماعی تلگرام کرده بود‌، توسط کارآگاهان پلیس سایبری در آمل دستگیر شد .

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ “ولی‌ا… گنجیان‌”فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت : در پی ارائه مرجوعه قضایی از سوی یکی از شهروندان خانم‌، مبنی بر این که شخصی ناشناس اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه وی در شبکه اجتماعی تلگرام می‌کند ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت . وی افزود‌: با بررسی‌های فنی و اطلاعاتی مشخص گردید متهم یکی از دوستان شاکیه بود.

سرهنگ گنجیان خاطر‌نشان‌کرد‌: با هماهنگی مرجع قضائی متهم دستگیر و در بازجوئی‌ها به انتشار مطالب توهین‌آمیز و دادن نسبت‌های ناروا علیه دوست خود و خانواده وی در شبکه اجتماعی تلگرام اعتراف کرد. به گفته وی متهمه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را‌، انتقام از دوست خود که به پسر مورد علاقه وی علاقه مند شده بود اعلام کرد‌.

فرمانده انتظامی آمل تصریح‌کرد‌: متهمه برای انتقام از دوست خود با خط تلفنی ناشناس با معرفی خود با عنوان “پسر” اقدام به ایجاد مزاحمت برای شاکیه کرده بود ولی وقتی با بی‌توجهی دوست خود مواجه شد با هویتی جعلی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه وی در این شبکه اجتماعی کرد‌. متهمه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!