0

انتقام‌گیری در شبکه‌های اجتماعی با تصاویر پروفایل شخصی شاکی

دسته بندی ها : شبکه های اجتماعی 21 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 1027 بازدید

رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: شخصی که با سوء‌استفاده از تصاویر شخصی افراد اقدام به ساخت صفحات جعلی در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ حسن محمدنژاد در تشریح این خبر اعلام کرد‌: در پی شکایت زنی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار نمود، مدتی است که شخصی ناشناس با به دست آوردن تصاویر شخصی بنده از طریق پروفایل حساب کاربری‌ام در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ساخت صفحه‌ای جعلی و درج تصاویرخصوصی بنده در آن نموده و از طریق این صفحه برای اقوام و دوستانم پیام‌های زشت و زننده‌ای ارسال می‌کند، لذا تقاضای رسیدگی و پیگیری پرونده را دارم.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه حسب دستور مقام محترم قضایی رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت که با بررسی‌های به عمل آمده بر روی فعالیت متشاکی در شبکه‌های اجتماعی و برابر مستندات پرونده و با توجه به اظهارت شاکیه‌، متهم به هویت معلوم شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا مازندران ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا مازندران  در ادامه پس از احضار متهم، وی را با شاکیه مواجه کردند و ضمن مشاهده ادله موجود به بزه انتسابی اقرار و اظهار نمود؛ شاکیه از اقوام بنده می‌باشد و با توجه به کدورت فی مابین و اختلاف خانوادگی که با هم داشتیم در مقام انتقام برآمده و به خاطر اینکه چنین عملی را خود شاکیه نیز علیه من انجام داده بود و اقدام به ساخت صفحات مختلف جعلی و درج تصاویر خانوادگی بنده نموده بود انجام دادم.

سرهنگ محمدنژاد در خاتمه گفت: با تکمیل تحقیقات، در پایان پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا گردید.

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان هشدار داد: مراقب عکس‌ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوانن عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!