0

انتصاب معاون فناوری و نوآوری و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت

دسته بندی ها : شرکت ارتباطات زیرساخت 22 دی 1401 کارشناس سایبرلا 200 بازدید
عیسی زارع پور, فناوری ارتباطات و اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در احکامی جداگانه، معاون فناوری و نوآوری و عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از دکتر آقامیری، در حکمی مهندس میثم عابدی را به سمت «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب و ضمن تشکر از دکتر رضوی زاده طی حکمی مهندس ایرج روحی را به سمت «عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت» منصوب کرد.

عابدی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق الکترونیک است. وی بیش از 14 سال سابقه فعالیت در بخش خصوصی و دولتی در زمینه کاربردی سازی، بومی سازی، توسعه و انتقال فناوری را در کارنامه خود دارد. «معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری»، «قائم مقام معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» و «رئیس گروه الکترونیک، مخابرات و رباتیک مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری» از جمله مهمترین مسئولیت‌های دولتی وی به شمار می رود.

ایرج روحی نیز داری مدرک کارشناسی ارشد مخابرات است. وی بیش از دو دهه تجربه در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی در طراحی و پیاده‌سازی شبکه‌های ارتباطی ملی را در کارنامه خود دارد.

روحی هم اکنون مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری است.

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!