0

انتشار تصاویر خصوصى به نیت انتقام جویى

دسته بندی ها : انتشار تصاویر خصوصی, نشر اکاذیب 17 فروردین 1396 مدیر سایبرلا 971 بازدید

 رئیس پلیس فتا استان خراسان‌رضوى از شناسایى و دستگیرى عامل انتشار تصاویر زن میان سال در فضاى سایبرى خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ جواد جهانشیری در تشریح خبر اظهارکرد: با توجه به ارائه مرجوعه قضایى از سوى زن میانسال تحت عنوان شاکى به پلیس فتا، رسیدگى به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیه در اظهارات خود به کارشناسان پلیس فتا گفت، مدتى است که متوجه شده که عکس‌هاى خصوصى‌اش با زیرنویس مطالب کذب و غیر واقع که وى را فردى بى‌قید و بند و جویاى دوستى‌هاى خیابانى جلوه مى‌دهد با ذکر نام مشخصاتش در برخى سایت‌ها و شبکه‌هاى اجتماعى، توسط فردى ناشناس منتشر شده است.

سرهنگ جهانشیرى ادامه داد: باتوجه به اهمیت موضوع کارشناسان پلیس فتا بلافاصله اقدامات فنى خود را آغاز و در پى اقدامات فنى صورت گرفته متهمى را در این رابطه شناسایى و با هماهنگى قضایى متهم شناسایى شده را دستگیر نمودند.

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوى گفت: متهم که دختر 20 ساله بود و دختر برادر شاکیه از کار درآمد در رویارویى با مستندات غیر قابل انکار بزه خود را پذیرفته و اعتراف کرد، به دلیل خصومت دیرینه‌اى که مادرم (زن برادر شاکیه) با شاکیه داشت و ریشه تمام مشکلات زندگى‌مان را در دخالت‌هاى بی‌جاى شاکیه (خواهر شوهرش) مى‌دانست  و من با شنیدن حرف‌هاى مادرم شعله‌هاى انتقام در دلم زبانه مى‌کشید و دوست داشتم تا با انجام کارى انتقام مادرم را از وى بگیرم به خاطر همین با نصب دوربین در مکانی از منزل عمه‌ام تصاویرخصوصى و محرمانه‌اى از وى به دست آوردم و با انتشار تصاویر در سایت‌ها و شبکه‌هاى اجتماعى قصد بردن آبروى وى را نزد عروس و داماد و بقیه فامیل را داشتم و به خیال خودم  فکر مى‌کردم از وى انتقام گرفته و وى را بد جلوه داده‌ام .

سرهنگ جهانشیرى به شهروندان و کاربران فضاى سایبرى هشدار داد: مطابق قانون جرایم رایانه‌اى انتشار هرگونه تصویر بدون اجازه صاحب آن و همچنین نشر اکاذیب، مشمول قوانین جرایم رایانه‌اى بوده و مرتکب آن علاوه بر پرداخت وجه‌، به مجازات حبس محکوم خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    15 − 9 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!