امکان لغو دریافت پیامک های اطلاع رسانی خدماتی فراهم شد
دبیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت: ارسال کنندگان پیامک های اطلاع رسانی از سرشماره های خدماتی ملزم شدهاند عبارت “لغو ۱۱” را در انتهای پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشماره ای که از آن پیامک دریافت کردهاند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.
پیمان قرهداغی- مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری- در این باره اظهار کرد: علاوه بر این، مشترکان میتوانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامک های اطلاع رسانی خدماتی (پیامکهایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال میشود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرفکنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک های انبوه تبلیغاتی از تمام سرشماره های پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* راهاندازی شده است، افزود: اکنون با این امکان، مشترکان میتوانند نسبت به فعالسازی یا غیرفعالسازی دریافت پیامک های خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.
منبع: ایسنا
نظرات کاربران