0

امضای سه قرارداد و توافق‌نامه فولادی بین ایران و ایتالیا

دسته بندی ها : فضای مجازی 27 فروردین 1395 مدیر سایبرلا 352 بازدید

نخست وزیر ایتالیا در حالی امروز به همراه هیات اقتصادی این کشور در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران حضور یافت که در جریان این حضور، تعدادی قرارداد، تفاهم‌نامه و موافقت‌نامه نیز بین شرکت‌های ایرانی و ایتالیایی به امضا رسید.

ماین نیوز: سه مورد از قراردادها و تفاهم‌نامه‌های امضا شده بین شرکت‌های ایرانی و ایتالیایی نیز مربوط به حوزه فولاد و احداث نیروگاه بود. براین اساس شرکت فولاد مبارکه اصفهان تفاهم‌نامه‌ای را با شرکت مارچگالیا ایتالیا در خصوص فروش محصولات این شرکت به طرف ایتالیایی امضا کرد. این تفاهم‌نامه بین بهرام سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان و آنتونیو مارچگالیا مدیرعامل شرکت مارچگالیا امضا شد.

همچنین قرارداد تامین تجهیزات فنی و خدمات به منظور احداث واحد فولادسازی 1.5 میلیون تنی به ارزش 350 میلیون یورو بین شرکت فولاد بوتیای ایرانیان (زیرمجموعه میدکو) و شرکت دانیلی ایتالیا امضا شد. این قرارداد بین خسروی‌راد مدیرعامل شرکت فولاد بوتیای ایرانیان و جیانپدرو بندتی مدیرعامل شرکت دانیلی امضا شد.

ضمن اینکه قرارداد احداث یک نیروگاه برق 450 مگاواتی نیز در استان کرمان به ارزش 237 میلیون یورو بین شرکت فولاد بوتیای ایرانیان و شرکت فاتا ایتالیا به امضا رسید. این قرارداد هم بین خسروی‌راد مدیرعامل فولاد بوتیای ایرانیان و آندره‌آ لومباردی مدیرعامل فاتا به امضا رسید.

همچنین در جریان دیدار و نشست هیات اقتصادی ایتالیا در اتاق ایران جمع زیادی از فعالان حوزه‌های مرتبط با صنایع معدنی به ویژه فولاد نیز حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به فریال مستوفی و سیدرضا قطب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت کارون دز دشت، رضا اشرف سمنانی مشاور مدیرعامل میدکو، محمدرضا نیکوسخن مدیر بازاریابی و امور بین‌الملل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)، حمید طارمی مدیرعامل شرکت رسپینا صنعت، علی محمد ابویی رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی و … اشاره کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!