0

امضاء قرارداد کشتی سازی میان ایران و ایتالیا

دسته بندی ها : فضای مجازی 8 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 464 بازدید

دو کشتی سازی فینکانتیری ایتالیا و عظیم گسترش هرمز ایران قرارداد همکاری امضاء کردند.

به گزارش گروه بین الملل مانا لویدزلیست اعلام کرد: توافقات میان یکی از بزرگترین کشتی سازی های دنیا با نام فینکانتیری ایتالیا و شرکت کشتی سازی عظیم گسترش هرمز ایران، در پی حضور مقامات ارشد ایرانی در ایتالیا و امضاء اسناد همکاری میان دو کشور در حوزه های حمل و نقل، راه آهن و ریل، کشتی سازی ، صنایع دریایی و… بوده است.

بر اساس این گزارش قرارداد فینکانتیری ایتالیا و کشتی سازی عظیم گسترش هرمز (AGH)، این امکان را برای هر دوکشتی سازی فراهم می کند تا بتوانند در زمینه ساخت کشتی های تجاری جدید، بخش های فراساحلی، پروژه های تعمیر و آماده سازی دوباره کشتی، همکاری هایشان را گسترش دهند.

قابل توجه است که شرکت کشتی سازی فینکانتینری در زمینه مهندسی دریایی، نظارت در مراحل ساخت، شورای فنی و آموزش پرسنل مشارکت خواهد کرد.

نکته مهم این است، برای نیل به اهداف در نظر گرفته شده، هر دو شرکت باید گروه های کاری را در جهت بالا بردن همکاریها و به وجود آوردن شرکای تجاری در این زمینه راه اندازی و فعال کنند.

لویدز لیست ادامه داد: شرکت کشتی سازی عظیم گسترش هرمز یک کارخانه کشتی سازی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ایران را در اختیاردارد، ناگفته نماند، این شرکت یک بخش از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران است که از طرف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تغذیه مالی می شود.

مدیر اجرایی شرکت کشتی سازی فینکانتیری به لویدزلیست گفت: ما نشان دادیم که توانایی برای جذب یکی از کشورهای با پتانسیل بالا در دنیا(به ایران اشاره دارد) را داریم.

“بونو گوسپی” ادامه داد : توافقی که ما به آن دست پیدا کردیم به دلیل حضورمان در همه زمینه های کشتی سازی و صنعت ساخت پیشرفته بود.

لویدز در پایان نوشت: لغو تحریم ها منجر به اشتیاق کشتی سازی های چین برای اعزام نمایندگانشان به ایران پیرامون پذیرش سفارشات جدید نیز شده است.

بر اساس این گزارش، گروه کشتیرانی Isotta Fraschini Motori با شرکت تجاری ایرانی “آرکا تجارت قشم “به منظور کشف یک طرح مشترک برای تامین 600 موتور دریایی برای کشتی های کوچکتر قراردادی نیز منعقد کردند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + ده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!