0

وزیر ارتباطات: مردم باید خسارت اینترنت بی‌کیفیت را بگیرند

دسته بندی ها : فناوری اطلاعات 18 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 773 بازدید
وزیر ارتباطات گفت: کلیه اپراتورهای اینترنتی وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند.
محمود واعظی با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق شهروندی کاربران اینترنت مصوبات جدید را در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات وضع کردیم، اظهار کرد: علاوه بر حفظ منافع مشترکان، لزوم دریافت خدمات باکیفیت و همچنین نظارت بیشتر بر عملکرد اپراتورها و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی نیز از جمله اهداف این مصوبات بود.
وزیر ارتباطات با اشاره به این مصوبات جدیدی که لازم الاجراء شده است، ابراز کرد: پس از بحث و بررسی کارشناسانه تصمیم بر آن شد تا شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور شیوه‌های نظارتی جدیدی را در کنار روش‌های مرسوم نظارت بر عملکرد به کار گیرد.
وی ادامه داد: بر اساس این مصوبه مقرر گردید شرکت زیرساخت تا اردیبهشت ماه نسبت به پیاده‌سازی و تکمیل سامانه‌های ثبت رسید خرابی اندازه‌گیری کیفیت و نیز مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان، اقدام کند.
او خاطر نشان کرد: پس از آن مشترکان از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکان می‌توانند از روش‌های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع یافته و از این طریق، اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی، امکان استفاده از خسارت پیش‌بینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.
واعظی تصریح کرد: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکان فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات پرداخت کنند.
منبع: تسنیم
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!