0

اعلام ارزش بازار ICT ایران

دسته بندی ها : اقتصاد دیجیتال 16 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 1034 بازدید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: ارزش بازار ICT ایران ۲۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان برآورد شد که پتانسیل رشد ۳ برابری را نیز دارد.

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از فارس: رسول سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم معارفه مدیرعامل جدید و هیات مدیره این شرکت اظهار داشت: هم اکنون ارزش بازار ICT کشور 25 تا 30 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه معمولا ارزش بازار ICT در کشورها 6 درصد اقتصاد آن کشورها برآورد می‌شود در نتیجه ارزش بازار ICT ایران می‌تواند 80 تا 90 هزار میلیارد تومان باشد.

وی گفت: بنابراین بازار ICT ایران پتانسیل بزرگ شدن تا 3 برابر را دارد.

سرائیان تصریح کرد: البته اگر بخواهیم در مخابرات موفق عمل کنیم نیاز به سند و افق روشن داریم تا چارچوب حمایت، بازگشت سرمایه و مسیر توسعه روشن و مستمر باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت با 95 تا 100 میلیون مشترک از لحاظ  تعداد مشترکان در ایران و خاورمیانه رتبه اول، در آسیا رتبه 10 و در جهان رتبه 12 را دارد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مسائل توسعه مخابرات با هدف توسعه در کشور سهامداران نیز به این شرکت اعتماد کردند و توقع بازگشت سرمایه دارند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!