0

اعلام آمادگی مالزی برای فیلتر کردن فیس بوک

دسته بندی ها : فیلترینگ اینترنت و فیلترشکن 19 مرداد 1393 مدیر سایبرلا 1126 بازدید

دولت مالزی برای فیلتر کردن فیس‌بوک در این کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش تسنیم، وزیر چند رسانه‌ای مالزی با اشاره به اینکه سوء استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک باعث تحقیقاتی پیرامون آن شده است، اظهار کرد: اگر مردم خواهان فیلترینگ این شبکه اجتماعی باشند فیس‌بوک را از حالت نمایش عمومی خارج و فیلتر می‌کنیم.

شابری عنوان کرده که تاکنون بالغ بر دو هزار گزارش از سوء استفاده این شبکه دریافت شده که توهین به مقامات کشوری نیز در قالب آن بوده و همین موضوع زمینه مسدود شدن آن را فراهم کرده است.

۱۵ میلیون کاربر مالزیایی در فیس‌بوک عضویت دارند که به گفته وزیر چند رسانه‌ای مالزی هیچ اقدام سیاسی نیز در آن انجام نمی‌دهند. پیش از این در سال گذشته نیز گروهی از سازمان‌های غیر انتفاعی مالزی خواستار فیلترینگ این شبکه اجتماعی شده بودند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 − هفت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!