0

اعتماد در فضای مجازی مهمترین عامل به دام افتادن مجرمان است

دسته بندی ها : فضای سایبر 28 اسفند 1395 مدیر سایبرلا 910 بازدید

کارشناس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به پنهان بودن هویت کاربران در فضای مجازی گفت: اعتماد نابجا در فضای مجازی منجر به سوء استفاده از اطلاعات شخصی شهروندان می‌گردد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، کارشناس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان گیلان با هدف ارتقاء دانش خانواده‌ها در حوزه آسیب‌های پیش روی کاربران فضای مجازی در جمع اولیا و مربیان دبیرستان خمامی‌زاده شهرستان رشت حضور یافت و بر ضرورت ارتقاء دانش والدین به منظور کاهش آسیب‌پذیری فرزندان در استفاده از فضای مجازی تاکید کرد و گفت: ارتقاء دانش والدین در کاهش مخاطرات فضای مجازی فرزندان، ضرورتی اجتناب ناپذیر است .

وی با اشاره به پنهان بودن هویت کاربران در فضای مجازی علی الخصوص شبکه‌های اجتماعی مبتی بر موبایل و شرح مصادیق پرونده‌هایی که به واسطه اعتماد نابجا منجر به سوء استفاده از اطلاعات شخصی شهروندان شده بود‌، عدم اعتماد به غریبه‌های آنلاین را در کاهش دغدغه‌های فکری و روانی کاربران فضای مجازی بسیار مهم و ضروری دانست.

این کارشناس پلیس فتا تاکید ضمن اشاره بر نظارت زمان کاربری و چگونگی استفاده فرزندان از اینترنت توسط والدین بر وضع قواعد منطقی کاربری اینترنت در منزل تاکید کرد

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 + دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!