0

اطلاعیه‌ای درباره آزمون قضاوت ویژه طلاب سال 1400

دسته بندی ها : آزمون ها, قوه قضاییه 17 اردیبهشت 1401 کارشناس سایبرلا 316 بازدید
دادگستری - قوه قضاییه - سایبرلا

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه درباره زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء ویژه طلاب اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه بشرح زیر است:

“بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء (ویژه طلاب) سال ۱۴۰۰ می‌رساند، کارت‌ شرکت در آزمون مذکور از  روز چهارشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

آزمون در صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌ ۸:۰۰ (هشت) صبح خواهد بود و در ورودی حوزه امتحانی آزمون رأس‌ ساعت‌ ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون درج گردیده است.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی یا شناسنامه‌ای (شماره پرونده، کد پیگیری، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون:

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص به نشانی: قم- بلوار ۱۵ خرداد- نبش خیابان سعدی- مرکز آموزش قضات واحد قم مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org/ ارسال نمایند و یا در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.”

منبع: ایسنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده + 8 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!