0

ترامپ مدیر سازمان امنیت سایبری را اخراج کرد

دسته بندی ها : شبکه های اجتماعی 28 آبان 1399 کارشناس سایبرلا 360 بازدید
توییتر twitter - شبکه اجتماعی - سایبرلا

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر از اخراج «کریس کربز» رئیس امنیت سایبری آمریکا خبر داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «بیانیه اخیر توسط کریس کربز درباره امنیت انتخابات ۲۰۲۰ خیلی غیر دقیق بود و آنجا تقلب و عدم هماهنگی گسترده‌ای وجود داشت از جمله اینکه افراد مٌرده رای داده و به ناظران رای اجازه حضور در مراکز رای گیری داده نشده و خرابکاری در دستگاه‌های (دریافت)رای که رای‌های ترامپ را به بایدن تغییر داد، تاخیر در رای گیری و بسیار چیزهای دیگر.»

ترامپ در ادامه نوشت: «بنابراین، بلافاصله تاثیرگذار، پست کریس کربز به عنوان مدیر سازمان امنیت سایبری و امنیت زیرساخت خاتمه یافت.»

سازمان امنیت زیرساخت و فضای سایبری وزارت امنیت داخلی آمریکا اخیرا در گزارشی ادعاها پیرامون سیستم رای‌گیری را رد کرده و نقایصی که در آن رخ داده را ناشی از خطای انسانی توصیف کرده است.

ترامپ هفته پیش نیز «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا را از سمت خود اخراج کرد. وی چهارمین وزیر دفاع دولت ترامپ به شمار می آید که از سمت خود برکنار می‌شود.

برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که «جینا هاسپل» رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) نیز از جمله گزینه‌هایی است که احتمالا ترامپ به دوران فعالیتش در این پست پایان دهد.

منبع: مهر

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هشت + نوزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!