0

اخاذی 400 میلیون ریالی از دختر 14 ساله

دسته بندی ها : امنیت اطلاعات 30 فروردین 1396 مدیر سایبرلا 1310 بازدید

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اشاره به اینکه دختر 14 ساله‌ای که قربانی هوس‌های یک سرباز شده بود، گفت: این مجرم با اغفال دختربچه 14 ساله و به دست آوردن عکسهای وی به دنبال اخاذی و سوئ استفاده از او بود که از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ محمد‌مهدی کاکوان اظهار کرد: فردی با مراجعه به این پلیس ضمن ارائه شکایت خود بیان داشت‌ فردی با اغفال دختر 14 ساله‌ام با گرفتن عکس‌های شخصی وی، اقدام به تهیه تصاویری مستهجن از وی نموده و ضمن تحت تاثیر قرار دادن  زندگی‌ام ، کار را به جایی رسانده که حتی دخترم حاضر به همکاری جهت پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال از حساب بنده به فرد شیاد گردیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه جهت پی جویی موضوع نیاز به حضور دختر شاکی ضروری بوده پس از کسب مجوزهای قضایی با انجام اقدامات روانشناسانه و اعتماد‌سازی لازم دختر شاکی یقین نمود که همکاری وی با پلیس مشکل ساز نبوده و به نفع وی خواهد بود که پس از تحقیقات کامل و جامع از وی روشن شد متهم فردی 26 ساله بوده که سرباز یکی از بیمارستان‌های شهر تهران با اغفال دختر و تهیه تصاویری از وی در حال سوء استفاده و اخاذی از ایشان بوده و تاکنون مبلغ چهارصد ملیون ریال وجه نقد و طلا از وی اخاذی نموده و مجددأ درخواست‌های دیگری هم از وی دارد.

سرهنگ کاکوان ادامه داد: به دلیل حساسیت موضوع اکیپ مجربی از این پلیس جهت دستگیری متهم اعزام و با دستگیری وی ادله جرم الکترونیکی وی کشف و ضبط گردید و با اعتراف نامبرده مشخص شد متهم با افراد دیگری نیز چنین ارتباط و اقدامی را انجام داده و انگیزه خود را از ارتکاب به چنین اعمالی کسب مال اعلام نمود‌، که با صدور قرار قانونی لازم متهم به زندان اوین اعزام گردید.

وی تاکید کرد: حتما والدین بر فعالیت سایبری فرزندان خود نظارت داشته باشند و آموزش‌های لازم را به آنها بدهند که در این فضا چگونه رفتار نمایند.

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه به شهروندان محترم هشدار داد که به فرزندانتان بگویید هیچ گاه اطلاعات شخصی خود را برای کسی بازگو نکنند و اطلاعات مهم شخصیشان را از جمله تصاویر خصوصی خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارند و یا برای کسی ارسال نکنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار + 16 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!