0

احضار مدیر کانال تلگرامی بازتاب به دادسرا با شکایت برادر رئیس‌جمهور

مدیر کانال تلگرامی بازتاب با اشاره به احضار مدیر این کانال تلگرامی به دادسرا با شکایت وکیل برادر رئیس‌جمهور گفت: به نظر می‌رسد علت احضار، تنگ کردن فضا برای کسانی است که در حوزه خبر و به ویژه شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

فارس نوشت: به‌پسند مدیر کانال تلگرامی بازتاب با اشاره به احضار یکی از مدیران این کانال به دادسرا اظهارداشت: وکیل آقای فریدون شخصاً از کانال بازتاب شکایت کرده و رئیس‌دفتر جهانگیری نیز پیگیر این موضوع است، قرار است شنبه به دادسرا برویم و طی لایحه‌ای، مستندات و اخبار بازنشر را ارائه دهیم.

وی درباره کانال تلگرامی بازتاب گفت: این کانال کلاً 3 هزار عضو دارد که در مقایسه با کانال‌های خبری دیگر، اعضایش کمتر هستند و همه خبرها نیز به صورت بازنشر و یا گلچین خبرهای معتبر در سایت منتشر می‌شود؛ از این رو، سند محرمانه یا اینکه تولید محتوا داشته باشیم، در کانال وجود ندارد.

مدیر کانال تلگرامی بازتاب بر همین اساس افزود: به نظر می‌رسد علت احضار، تنگ کردن فضا برای کسانی است که در حوزه خبر و به ویژه شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

بهپسند با تأکید بر اینکه اخباری که در این کانال منتشر می‌شود، همواره در راستای تقویت نظام بوده و خط قرمزها را رعایت کردیم، گفت:‌ ما خود را سرباز نظام می‌دانیم، از این رو نباید به گونه‌ای با ما رفتار شود که گویی با یک خیانت‌کار برخورد می‌کنند؛ این در حالی است که بسیاری از کانال‌های خبری اصلاح‌طلب با بیش از 80 هزار عضو، برخی خط قرمزها را نیز رد می‌کنند، اما منتقدین دولت همواره مورد فشار قرار می‌گیرند.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده − 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!