0

احتمال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 96 به صورت الکترونیکی

دسته بندی ها : فناوری اطلاعات 11 دی 1395 مدیر سایبرلا 950 بازدید
سامانی گفت: درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز مذاکرات‌مان پیرامون برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیک ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم نظر شورای نگهبان را دراین باره تامین کنیم.

میزان: سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اعلام این خبر که اولین ستاد انتخاباتی کشور با حضور اعضا و رحمانی فضلی امروز برگزار می‌شود اظهارکرد: وزارت کشور از مرداد ماه امسال مقدمات لازم را برای برگزاری یک انتخابات قانونمند و سالم فراهم کرده است.

وی افزود: تمامی تمهیدات لازم از سوی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در سال 96 پیش‌بینی شده است.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: به لحاظ پشتیبانی نیز و امکانات نیز وزارت کشور تمامی امکانات لازم را برای برگزاری انتخابات در سال آینده مهیا کرده است.

سامانی تاکیدکرد: آموزش‌های لازم برای مجریان انتخابات نیز طبق یک برنامه زمانبندی در حال اجرا است تا در زمان تعیین شده صورت گیرد.

وی درباره برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی تصریح کرد: مذاکرات لازم با هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی صورت گرفته است و امیدواریم این موضوع را در انتخابات شوراها در سال آینده عملیاتی کنیم.

سخنگوی وزارت کشور درباره برگزاری ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی گفت: درباره انتخابات ریاست‌جمهوری نیز مذاکرات‌مان پیرامون برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیک ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم نظر شورای نگهبان را دراین باره تامین کنیم.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 + نه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!