0

اتهام سحر تبر اعلام شد؛ معاونت در فساد فی الارض

جرایم شبکه های اجتماعی - سایبرلا

فاطمه خویشوند یا همان سحر تبر, یکی از جنجالی ترین چهره های موسوم به شاخ اینستاگرامی, با اتهام معاونت در فساد فی الارض محاکمه خواهد شد.

به گفته وکیل «فاطمه خویشوند» معروف به سحر تبر از شاخ های اینستاگرامی اعلام کرد: در کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای ارشاد, معاونت در افساد فی‌الارض, تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری, توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع به فاطمه خویشوند تفهیم شده است.

سحر تبر یا فاطمه خویشوند، دختری متولد ۲۶ خرداد سال ۱۳۸۰ است، وی تا سوم راهنمایی بیشتر درس نخوانده و طبق آن چه در برنامه ۲۰:۳۰ پخش شد، پدر و مادرش از هم جدا شده‌اند و با مادرش زندگی می‌کرد.

شهرت «فاطمه خویشوند» به خاطر عکس‌ها و فیلم‌های عجیب و غریبی است که از خود در اینستاگرام منتشر می‌کرد. سحر تبر نامی است که او برای خود در اینستاگرام برگزید.

در تصاویر سحر تبر گریم، فتوشاپ و عمل‌ جراحی مشهود است؛ آن هم اعمال جراحی نامتعارفی که توسط یک پزشک جراحی زیبایی انجام شده و او از یک جایی به بعد فهمید با داشتن یک چهره عجیب و غریب و کارهایی همچون رفتن داخل سطل آشغال می‌تواند فالوئر یا دنبال کننده جذب کند و همین فالوئرها باعث شد خیل زیاد سفارش برای تبلیغ محصولات و افراد با رقم‌های بالا به سوی او روانه شود.

تصاویر سحر تبر در اینستاگرام روز به روز عجیب‌تر و ترسناک‌تر می‌شد و برای این که عجیب‌تر هم به نظر برسد اقدام به گریم‌های آن چنانی می‌کرد و بیش از پیش خود را ترسناک نشان می‌داد.

۳۰ آبان ماه پس از دستگیری فاطمه خویشوند با نام مستعار سحر تبر، در بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما در برنامه‌ای با عنوان «صریح درباره فرهنگ»، اعتراف‌های وی ضمن ابراز ندامت از اقداماتش پخش شد که بازخوردهای فراوانی نیز در شبکه‌های اجتماعی و افکار عمومی داشت.

منبع:رکنا

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده + 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!