فاز دوم اجرای طرح تدوین آیین نامه اجرایی مواد 57 و 56 ( تبلیغات در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی)
فاز اول تدوین آیین نامه اجرایی مواد 57 و 56 قانون تجارت الکترونیکی منجر به تدوین دو سند در خصوص تبلیغات الکترونیکی شده بود.
در اطلاعیه مرکز توسعه تجارت الکترونیک آمده است : فاز اول تدوین آیین نامه اجرایی مواد 57 و 56 قانون تجارت الکترونیکی، بعد از تحقیقات و بررسیهای لازم در خصوص تبلیغات الکترونیکی و برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی و نظرسنجی در این خصوص از جمله جلسات هماندیشی با سازمان فناوری اطلاعات ایران، اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی و انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاههای اینترنتی شهر تهران و جلسات متعددی با کسب وکارهای اینترنتی فعال در این حوزه منجر به تدوین دو سند در خصوص تبلیغات الکترونیکی گردید.
یک سند با عنوان « آشنایی با اصول تبلیغات الکترونیکی» و دیگری با موضوع «مشکلات و راه حلهای تبلیغات الکترونیکی » که درتاریخ 98/03/25 با هدف نظر سنجی عمومی از طریق سامانه اینماد اعلام گردید.
بعد از اتمام فاز اول در فاز دوم تدوین آییننامه مذکور در دستور کار مرکز توسعه تجارت الکترونیکی قرار گرفت که منجر به تدوین پیشنویس این آییننامه گردیده است.
پیش نویس آیین نامه اجرایی مفاد 56 و57 قانون تجارت الکترونیکی
نظرات کاربران