0

آنتی ویروس بومی پادویش رونمایی شد

دسته بندی ها : فضای مجازی 4 آبان 1395 مدیر سایبرلا 442 بازدید
در مراسمی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در وزارت ارتباطات از ضد بدافزار بومی پادویش برای استفاده در سطح ملی رونمایی و به شائبه رونمایی چند باره از این محصول نیز پاسخ داده شد.

گرداب: محمد خوانساری رئیس پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (مرکز تحقیقات مخابرات) در همایشی به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در وزارت ارتباطات با اشاره به رونمایی از ضد بدافزار بومی در این همایش توضیح داد: امروز نسخه تکامل‌یافته ضد بدافزار بومی پادویش برای بهره‌برداری در سطح ملی رونمایی می‌شود.

وی گفت: تمامی نرم‌افزارهای این چنینی در دنیا باید چند سال دوره تکامل را طی کند که این نرم‌افزار نیز از حدود 3 سال پیش این مراحل را پشت‌سر گذاشتند.

خوانساری گفت: در این مدت این نرم‌افزار با سیستم عامل‌های جدید از جمله ویندوز نسخه 10 و آخرین نسخه‌های اندروید تطبیق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مراسم‌های گذشته معرفی تولید نسخه اولیه این ضد بدافزار بوده، گفت: در سال 91 نخستین نسخه سازمانی این محصول در سال 92 نسخه آزمایشی خانگی و در سال 94 نسخه اندروید این محصول معرفی شده بود که اواخر مرداد ماه گواهی ارزیابی این محصول در نهایت گواهی ارزیابی امنیتی از مرکز مدیریت راهبردی افتا را اخذ کرده است.

خوانساری گفت: هم اکنون 200 هزار نسخه خانگی، 70 هزار نسخه سازمانی و 200 هزار نسخه اندروید از این محصول در دست استفاده است و همین امر باعث شده که اکنون بتوانیم این محصول را به عنوان را به عنوان نسخه نهایی تکامل‌یافته ضد بدافزار بومی برای اعلام عموم و بهره‌برداری در سطح ملی اعلام کنیم.

به گفته وی، این محصول در بازارهای همسایه و کشورهای آفریقایی به فروش رفته و دارای نمایندگی فروش است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    6 + 15 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!