0

آموزش هک تلگرام صد در صد تضمینی!

دسته بندی ها : آموزش هک و کرک, جرایم تلگرامی 6 آبان 1394 مدیر سایبرلا 873 بازدید

با گسترش روزافزون دنیای مجازی، نسل جدیدی از اپلیکیشن‌ها پدیدار شدند که کانون توجه آن‌ها بر روی امنیت و رمزنگاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اپلیکیشن چت تلگرام یکی از تازه واردهای حوزه اپلیکیشن‌ها است که خدمات ارتباطی غیرقابل شنود را ارائه می دهد و علاوه بر رمزنگاری و قابلیت چت مستقیم بدون دخالت هیچ سروری، سرعت تحویل پیام بالایی دارد.

تلگرام یک اپلیکیشن چت ساده است که از قابلیت‌های معمول مانند: شکلک‌ها، چت گروهی و یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی دیگر را داراست. در حال حاضر تلگرام بر خلاف دیگر اپلیکیشن‌های بزرگ در این حوزه، از ارتباط صوتی و تصویری پشتیبانی نمی‌کند.

حال یکی از مؤسسین آن ادعا کرده است به کسی که بتواند رمزنگاری تلگرام را بشکند 200 هزار دلار جایزه خواهد داد که این امر نشان دهنده اعتماد بالای مؤسسین به الگوریتم رمزنگاری آن برای محرمانه نگه داشتن مکالمات کاربران است. توسعه دهندگان تلگرام ادعا می‌کنند سرویس چت آن‌ها به دلیل ساختار غیر متمرکز و پخش بودن سرورها در سراسر جهان سریع‌ترین سرویس چت حاضر است.

حال عده ای سودجو در دنیای بی حد و مرز مجازی به خودشان اجازه می دهند با انتشار پیام هایی از طریق وایبر و یا تلگرام، سایت هایی را برای آموزش هک تلگرام معرفی کنند، وقتی به این سایت ها رفتیم می بینیم نرم افزاری ارزان قیمت برای هک کردن تلگرام به فروش گذاشته شده است و این درحالیست که تاکنون شخصی موفق به دریافت جایزه 200 هزار دلاری مسئولین تلگرام برای هک این پیام رسان نشده است.

این افراد سودجو با انتشار پیام هایی از قبیل کنترل فرزندان و یا زیر نظر گرفتن همسر، در تلاشند تا با تحریک احساسات مردم آن ها را ترغیب به تهیه این نرم افزار تقلبی کنند.

پیامی که در صفحات مجازی دست به دست می چرخد، به شرح زیر است:

به کسی شک دارید؟ حقایق را معلوم کنید

پس از هک شما قادر به مشاهده تمامی پیام های ارسال شده از شماره هک شده به تمامی موبایل های دیگر می باشید

پس از هک شما قادر به مشاهده تمامی مخاطبان (کانتکت ها) و دوستان شخص در تلگرام می باشید

پس از هک شما قادر به مشاهده تصویر و حتی شماره تماس اشخاص مورد نظرتان و تمامی مخاطبان می باشید

پس از هک شما قادر به مشاهده تمامی پیام های دریافت شده از اشخاص و مخاطبان دیگر می باشید و تمامی چت ها برای شما باز خواهد شد

نرم افزار هک تلگرام شامل آموزش تصویری قدم به قدم بوده و نیاز به داشتن هیچگونه تخصصی در هک، برنامه نویسی، نرم افزار و یا سخت افزار نیست، فقط کافی است چند مرحله ساده را انجام دهید و پس از چند دقیقه توسط نرم افزار … هک شما کامل خواهد شد.

امیدواریم با این اطلاع رسانی گسترده و هوشمندانه؛ مردم در دام افراد سودجو قرار نگیرند، چراکه این برنامه علاوه بر اینکه جعلی و بلا استفاده است، باعث ایجاد شک و دودلی میان اعضای خانواده و به خطر انداختن بنیان آن می شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!