0

آشنایی زوجین با آسیب های شبکه های اجتماعی قبل از ازدواج یک ضرورت است‌

رئیس پلیس فتای استان چهارمحال و بختیاری در کارگاه آموزشی خدمات مشاوره پیش از ازدواج گفت: امروزه اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی یکی از عوامل اصلی فروپاشی زندگی زوجین می‌باشد و این امر با طلاق عاطفی شروع و  در انتها با جدایی و طلاق خاتمه پیدا می کند.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ مرتضی عسگری با بیان اینکه آشنایی زوجین با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی قبل از ازدواج  برای جلوگیری از فروپاشی زندگی مشترکشان یک ضرورت است، اظهار کرد: پنهان کاری و سپری کردن زمان خود به مدت طولانی در شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با افراد مجازی باعث ایجاد بدبینی در زوج خود می‌شود، در نتیجه با وجود احساس خیانت در همسر، ارتباط بین زوجین به سردی می‌گراید که امروزه از آن به عنوان طلاق عاطفی یاد می‌شود.

وی در ادامه در خصوص تاثیرات منفی طلاق عاطفی افزود: طلاق عاطفی خود زمینه دور شدن فرزندان از خانواده و روی آوردن آنها به دیگران را به وجود آورده که نتیجه جزء انحراف آنها را در بر ندارد و علاوه بر آن عاقبت طلاق عاطفی چیزی جزء جدایی و طلاق نمی‌باشد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: زوجین تهدیدات یاد شده در خصوص شبکه‌های اجتماعی را جدی گرفته و برای تداوم زندگی خود جهت جلوگیری از بدبینی و بروز عواقب آن از هرگونه پنهان کاری و همچنین صرف زیاد زمان خود در این شبکه‌ها به جای در کنار خانواده بودن، ‌پرهیز کنند.

سرهنگ عسگری در پایان با اشاره به ضرورت آشنایی با آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای زوجین، جهت افزایش سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای آنها برای تداوم زندگی مشترک و جلوگیری از‌ فروپاشی زندگیشان،‌ تاکید کرد و گفت: این فرهنگ‌سازی نه بعد و یا در آستانه ازدواج که قبل از ازدواج  و دوران تحصیل در مدارس باید آغاز گردد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    6 + 16 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!