0

آسیب های فضای مجازی فرهنگ کشور را مورد تهدید قرار داده است

دسته بندی ها : سواد فضای مجازی 23 بهمن 1395 مدیر سایبرلا 458 بازدید

دادستان کل کشور گفت: آسیب‌ فضای مجازی فرهنگ کشور ما را مورد تهدید قرار داده است، دشمن به خوبی می‌داند از میان بردن یک کشور با سرمایه‌گذاری در راه ترویج آسیب‌های فرهنگی میسر می‌شود.

به گزارش مهر،حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، در مراسمی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجدجامع گلشهر گلپایگان، اظهار داشت: دشمن پس از نا امید شدن از دیگر روش‌هایی که برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام بر علیه ایران برافراشته بود به تحریم روی آورده است تا ایران را از نظر اقتصادی ضعیف کند.

وی  افزود: ملت ایران همواره با وجود مشکلات در برابر دنیای استکباری ایستادگی کرده‌اند و این بار نیز این دوره را با سربلندی پشت سر می‌گذارند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی یکی دیگر از روش‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام است، تاکید کرد: آسیب‌های فضای مجازی فرهنگ کشور ما را مورد تهدید قرار داده است، دشمن به خوبی می داند از میان بردن یک کشور با سرمایه‌گذاری در راه ترویج آسیب‌های فرهنگی میسر می‌شود و بر این اساس باید همواره هوشیار و بیدار باشیم.

طابق آموزه‌های اسلامی مسلمان شیعه همیشه خط قرمز خواهد داشت

وی ادامه داد: چند روز پیش یکی از مسئولان به این مطلب اشاره کرده است که دیگر خطوط قرمز نداریم، مطابق آموزه‌های اسلامی مسلمان شیعه همیشه خط قرمزهایی برای حفظ اصول خود خواهد داشت و با افرادی که آنها را زیرپا بگذارند نیز برخورد جدی می‌شود.

منتظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزافه‌گویی‌های آمریکا بیان داشت: امروز یک انسان بی تدبیر رئیس جمهور آمریکا شده است که حرف‌های بیهوده بسیار می‌زند اما ملت ایران امروز با حضور یکپارچه و پرشور خود در روز ۲۲بهمن مشت آهنینی همچون سال های گذشته به دهان یاوه گویان زد.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب گفت: حفظ این ارزش‌ها مبتنی بر پایبندی به مبانی دین و ارزش‌های نظام، حرکت در راه آرمان‌های انقلاب، پایبندی به استقلال کشور و حساسیت دربرابر دشمن و دشمن شناسی است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده − یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!