0

آسیب و تهدیدات گوشی های هوشمند

سرهنگ دوم محمدعلی آدینه لو رئیس پلیس فتا زنجان در مصاحبه زنده رادیوی با صدا و سیمای مرکز استان زنجان برنامه ” آی ایشیقیندا” گفت: فناوری‌های جدید در دهه اخیر تأثیر بسیاری بر زندگی ما داشته بطوریکه سهولت، دسترسی و قیمت پایین سیم کارت و گوشی‌های هوشمند سبب شده گروه‌های کثیری از افراد به راحتی به این گوشی ها دسترسی پیدا کرده و بدون داشتن آگاهی و اطلاعات دقیق از تأثیرات آن‌ بر زندگی شخصی، ساعات زیادی از وقت خودشان را صرف استفاده از گوشی تلفن همراه می نمایند.

وی تاکید کرد: برخی کودکان صبح که از خواب بیدار می‌شوند، قبل از آنکه صبحانه بخورند سراغ تلفن همراه رفته و ساعت‌های زیادی از وقت خود را صرف بازی‌های آنلاین می‌کنند که اگر والدین نتوانند کنترلی بر روی بازی‌های آنلاین فرزندشان اعمال کنند، به راحتی به بازی‌ها اعتیاد پیدا می کنند.

سرهنگ آدینه‌لو در پایان تاکیدکرد: افرادی که با گوشی های هوشمند از شبکه‌های اجتماعی استفاده‌ای اعتیاد گونه دارند نسبت به افراد عادی احساسات منفی بیشتری از جمله افسردگی را تجربه می‌کنند و همین امر باعث انزوا و سردی روابط فامیلی شده و بر روابط خانوادگی تاثیرات مخربی می‌گذارد.

منبع: پلیس فتا

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. نودی گفته :
    21:36 1398/01/26

    خوشمان امد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!