0

آخرین وضعیت پرونده کینگ مانی/ این پرونده ۵۰۰۰ شاکی و مالباخته دارد

مشاوره حقوقی وکیل پایه یک دادگستری متخصص جرایم رایانه ای و اینترنتی, تنظیم قرارداد فناوری اطلاعات, دادسرا و دادگاه

رییس کل دادگستری استان تهران از آغاز محاکمه متهمان پرونده موسوم به کینگ مانی در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خبر داد.

علی القاصی مهر، رییس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده موسوم به “کینگ مانی” یکی از پرونده های کثیرالشاکی در سطح کشور است که به صورت ویژه تحت رسیدگی قضایی قرار داشته و با ارجاع این پرونده به مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، جلسات دادگاه این پرونده به زودی آغاز خواهد شد.

القاصی مهر گفت: تعداد شکات و مالباختگان پرونده کینگ مانی حدود 5 هزار نفر است و اولین جلسه رسیدگی به پرونده کینگ مانی در روز چهارشنبه سوم خرداد ماه 1402 در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی توسط هیئت قضایی این شعبه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی و مهم، اهتمام لازم برای انجام تحقیقات و صدور کیفرخواست مربوطه و ارسال پرونده برای رسیدگی در دادگاه صورت پذیرفت و دادگستری کل استان تهران رسیدگی به پرونده های مهم و کثیرالشاکی از جمله این پرونده را تا حصول نتیجه نهایی و وصول مطالبات مالباختگان با جدیت دنبال خواهد کرد و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رییس کل دادگستری استان تهران و نماینده رییس قوه قضاییه در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشویی و تأمین مالی تروریسم گفت: این پرونده تاکنون 8 متهم داشته که در جلسه دادگاه با حضور شکات و مالباختگان پای میز محاکمه دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی خواهند نشست.

شایان ذکر است؛ کیفرخواست این پرونده با عنوان اتهامی “اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور” صادر شده و شکات آن از نقاط مختلف کشور هستند.

منبع: تسنیم

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هجده − 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!