0

افزایش کلاهبرداری با عنوان فروش سکه های قدیمی در فضای سایبر

رئیس پلیس آگاهی لرستان, از دستگیری دو نفر کلاهبردار و کشف 230 سکه تقلبی د ر شهرستان دورود، خبر داد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ “عباس نظری‌” گفت‌: در پی مراجعه یک شهروند دورودی به پلیس آگاهی شهرستان، مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار از طریق فضای مجازی و به بهانه کشف سکه‌های قدیمی از جنس طلا‌، ملبغ 500 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است‌، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت‌.

وی بیان داشت‌: ماموران با تحقیقات گسترده فرد مورد نظر را به همراه یکی از همدستانش در شهرستان دورود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه‌، دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان افزود‌: در بازرسی از مخفیگاه متهمان‌، تعداد 230 عدد سکه تقلبی و دو دستگاه موتور سیکلت و خودرو پژو 405 را‌، کشف کردند.

نظری با بیان این‌که متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضایی شدند‌ در توصیه‌ای از شهروندان خواست‌؛ ضمن رعایت نکات ایمنی و هشدارهای پلیسی‌، مراقب شیطنت‌های کلاهبرداران به خصوص شبکه‌های اجتماعی بوده تا در دام افراد شیاد‌، گرفتار نشوند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    شانزده + پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!