0

کدام نرم افزار اطلاعات شما را به سرقت می‌برد؟

وکیل جرایم فضای سایبری تهران

بر اساس گزارش های منتشرشده اخیر مشخص شده است یکی از معروف‌ترین برنامه‌های آب و هوا اطلاعات کاربران خود را به سرقت می‌برد.

به گزارش سایبرلا به نقل از باشگاه‌خبرنگاران‌جوان؛ اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که تا کنون برای اطلاع از آب و هوای مناطق مختلف از برنامه «AccuWeather» استفاده می‌کردید باید از این پس در استفاده از این نرم افزار دقت کنید.

نرم افزار AccuWeather یک نرم افزار مربوط به آب و هوا است که به صورت رایگان برای سیستم عامل آی‌او‌اس ارائه شده؛ بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده است، نرم افزار فوق اطلاعات کاربران را به سرقت می‌برده است.

این تحقیقات نشان می‌دهد نرم افزار AccuWeather مانند یک جاسوس حرفه ای اطلاعات جی پی اس، بلوتوث و اطلاعات مک آدرس مودم گوشی ها را به سرقت می‌برده و آنها را در اختیار شرکتی با نام Reveal Mobile قرار می‌داده است.

افرادی که از نرم افزارهای رایگان بر روی گوشی های هوشمند خود استفاده می‌کنند باید بدانند درآمد این نرم افزارها معمولا از طریق سرقت اطلاعات کاربران و فروش آن به شرکت های مختلف تامین می‌شود، پس بهتر است در استفاده از این نرم افزارها احتیاط بیشتری به خرج دهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!