0

ویکی لیکس ایمیلهای شخصی اوباما را فاش کرد

وبسایت ویکی لیکس در تازه ترین اقدام خود بخش نخست ایمیل های سرقت شده از باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به همراه آدرس ایمیلهای شخصی وی را فاش کرده است.

تسنیم به نقل از سی ان بی سی، ویکی لیکس فاش کرده است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در پایان رقابت های انتخاباتی سال 2008 میلادی از این آدرس ایمیل شخصی استفاده می کرده است: bobama@ameritech.net.

پنج ایمیل از ایمیل های هک شده اوباما مربوط به نامه نگاری هایی بوده است که وی با جان پودستا رئیس کمپین هیلاری کلینتون داشته است. این ایمیل ها نشان می دهد که تیم اوباما حتی پیش از روز انتخابات 2008 تمرکز زیادی روی تشکیل دولت جدید داشته است.

پایگاه اینترنتی ویکی لیکس از امروز تا یک هفته ایمیل های محرمانه باراک اوباما را منتشر می کند. در اولین روز انتشار این دسته از ایمیل ها، شش مجموعه از ایمیل های اوباما و جان پودستا رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون بر روی خروجی این پایگاه اینترنتی قرار گرفته است.

در یک ایمیل در تاریخ 30 اکتبر، پودستا در نامه ای با موضوع اقتصادی، برای اوباما نوشته است: باراک، نشست خوبی دیروز داشتیم، در خصوص ایده ایجاد شورای اقتصادی ملی فوری بحث و تبادل نظر کردیم و 2 سئوال حل نشده در این خصوص باقی مانده است.

پودستا در ادامه این نامه خواستار تصمیم گیری فوری در این باره شده است که آیا ویلیام دالی یا دانیل تارولو رئیس موقت تیم اقتصادی اوباما شود. پودستا شخصا تارولو را معرفی کرده است.

وی همچنین به اوباما سفارش کرده است تا وارن بافت سرمایه دار مشهور آمریکایی را عضو شورای موقت اقتصادی انتخاب کند.کمپین کلینتون هنوز تایید نکرده است که آیا ایمیل های فاش شده از سوی ویکی لیکس، اسناد قانونی بوده است یا نه.

سرویس مخفی و نهادهای جاسوسی آمریکا درباره احتمال دسترسی سرویس های جاسوسی خارجی به دستگاه های ارتباطاتی رئیس جمهور آمریکا ابراز نگرانی کرده بودند . در نهایت، با طراحی یک سامانه امن این شرایط را برای رئیس جمهور آمریکا فراهم کردند تا از گوشی بلک بری خود استفاده نماید.

افشای ایمیل های شخصی اوباما توسط ویکی لیکس، که به گفته مقامهای اطلاعاتی توسط سرویس های جاسوسی روسیه سرقت شده، نشان می دهد که نگرانی سرویس های جاسوسی آمریکا نسبت به ارتباطات اینترنتی اوباما بی دلیل نبوده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − 15 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!