0

همراه اول از درآمد هزار و 770 میلیارد تومانی‌اش از محل خدمات ارزش افزوده پیامکی طی 4سال خبر داد

دسته بندی ها : فناوری اطلاعات 27 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 820 بازدید
مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول گفت: سرویس‌های ارزش افزوده پیامکی ظرف چهار سال هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان درآمد برای همراه اول داشت.
محمدرضا سوهانیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه سرویس‌های ارزش افزوده جایگاه خوبی در سبد درآمدی همراه اول دارد، اظهار کرد: فعالیت ما از پنج سال پیش آغاز شد و از همان سال میزان رشد ما بالاتر از خود شرکت ارتباطات سیار بود.
وی عنوان کرد: درآمدهای ناشی از پیامک ما ظرف چهار سال اول فعالیت به ترتیب ۵۰، ۲۴۰، ۴۸۰ و سال گذشته هزار میلیارد تومان بود؛ از سوی دیگر درآمد خدمات ارزش افزوده طی سال گذشته مجموعا ۱۲.۵ تا ۱۳ درصد از کل درآمد همراه اول را شامل می‌شد.
مدیر کل خدمات ارزش افزوده همراه اول در پاسخ به این سوال که رشد درآمدهای شما در این بخش برای سال جاری طبق همان رویه سابق است یا احیانا با توجه به کمرنگ شدن خدمات پیامکی و رشد سرویس‌های مبتنی بر باند پهن کاهش می‌یابد؟، گفت: البته تا زمانیکه مردم به سرویس‌های مبتنی بر باند پهن عادت نکنند، نمی‌شود گفت خدمات پیامکی جایگاه‌شان را از دست می‌دهند اما علی‌رغم پیش‌بینی رشد درآمدها برای سال‌جاری، از شیب درآمدی سال‌های گذشته کاسته می‌شود.
او با بیان اینکه هزینه کرد بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان برای توسعه در بخش پهنای باند صورت گرفته است، گفت: قطعا در سال‌های آتی که رویکرد مشترکان به سمت استفاده از سرویس‌های مبتنی بر باند پهن می‌رود ما باز هم رشد خواهیم داشت زیرا سرمایه‌گذاری‌های توسعه‌ای در هر دو بخش رادیو و شبکه اتفاق افتاده و اغلب مشترکان قابلیت دسترسی به خدمات نسل‌ سوم را دارند و در آینده نیز امکان ۴G برای آنها محقق می‌شود.
سوهانیان درباره نحوه تعامل با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های نوین ابراز کرد: تعاملی کاملا پویا در این عرصه وجود دارد و از قبل روالی طرح‌ریزی شده که همواره امکان پیوستن بازیگرانی جدید به مجموعه ما وجود دارد.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۴۰ شرکت همکار ما هستند که افراد جدید یا از طریق آنها یا با مراجعه مستقیم به خود ما می‌توانند، ایده‌ها و برنامه‌هایشان را مطرح کنند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!