0

برگزاری اولین همایش ملی رویارویی با جرائم سایبری، چالش‌ها و راه‌کارها

دسته بندی ها : جرایم اینترنتی و رایانه ای, رویدادها 23 شهریور 1395 مدیر سایبرلا 917 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات از برگزاری اولین “همایش ملی رویارویی با جرائم سایبری، چالش‌ها و راه‌کارها” خبر داد.

سردار سید کمال هادیانفر تصریح‌ کرد: هدف از برگزاری “همایش ملی رویارویی با جرائم سایبری، چالش‌ها و راه‌کارها” ایجاد فضای نوآوری و تولید علم در عرصه تامین امنیت و ایمنی فضای سایبر، شناخت کاستی‌ها و چالش‌های فضای سایبر، دست‌یابی به راهکارهای مطلوب، ایجاد بسترهای مناسب در پی‌جویی مؤثر جرائم سایبری و از بین بردن موانع‌و مشکلات موجود می‌باشد.

رئیس پلیس فتا ناجا با دعوت از تمامی اساتید، نخبگان و دانشجویان گرامی برای شرکت و ارائه مقاله در”همایش ملی رویارویی با جرائم سایبری، چالش‌ها و راه‌کارها” گفت: این عزیزان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت پلیس فتا ناجا قسمت همایش رویارویی با جرائم سایبری؛ چالش‌ها و راه‌کارها اقدامات و تحقیقات علمی خود را آغاز نماید تا ان‌شاءالله شاهد یک حرکت علمی و استاندارد برای مدیریت و تأمین امنیت و ایمنی فضای سایبر برای کاربران قانون‌مدار آن باشیم.

وی با اشاره به این‌که برای مدیریت و دریافت مقالات این همایش و اطلاع‌رسانی مناسب در وب‌سایت پلیس فتا ناجا پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرفته است، گفت: لینک همایش در سایت پلیس فتا از تاریخ 21/06/1395 به‌صورت فعال در خدمت هم‌وطنان، اساتید، نخبگان و دانشجویان گرامی می‌باشد.

سردار هادیانفر افزود: لذا با توجه به این چالش‌ها و کاستی‌ها اولین “همایش ملی رویارویی با جرائم سایبری، چالش‌ها و راه‌کارها” از سوی پلیس فتا ناجا در اسفند ماه سال جاری در محل مجموعه فرهنگی الغدیر دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار می‌شود.

شایان ذکر است سردار سید کمال هادیانفر به عنوان ریاست اولین “همایش ملی رویارویی با جرائم سایبری، چالش‌ها و راه‌کارها” می‌باشد و دکتر حسین میرمحمد صادقی استاد دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و معاون حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان دبیر علمی “همایش ملی رویارویی با جرائم سایبری، چالش‌ها و راه‌کارها” است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 − ده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!