0

نمونه قرارداد فروش, نصب و راه اندازی تجهیزات

نمونه قرارداد فروش, نصب و راه اندازی تجهیزات

مشخصات طرفین قرارداد

این قرارداد فروش بین شرکت {نام شرکت یا سازمان} به نمایندگی آقای/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده شرکت}، فرزند ‌…… نماینده خریدار و نشانی پستی {محل شرکت} که در این قرارداد به خریدار نامیده می شود از یک طرف و {نام سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} به آدرس {نشانی پستی سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} و شماره تلفن {شماره تلفن تماس سازمان/مؤسسه/شرکت/کارگاه} به نمایندگی آقا/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده} (سمت {سمت نماینده}) که در این قرارداد به اختصار فروشنده نامیده می شود از سوی دیگر مطابق مفاد زیر منعقد می گردد.

موضوع قرارداد

 موضوع قرارداد عبارت است از: قرارداد فروش {شرح موارد فروش}

 محل اجرای قرارداد

 محل تحویل {انبار شرکت/ ….} می باشد.

مدت قرارداد

 مدت زمان تحویل تحویـــــل {شرح موارد فروش} {تعداد روز کاری} روز کاری می باشد.

مبلغ قرارداد فروش و نحوه تخصیص

 مبلغ قرارداد ………… ریال می باشد.

نحوه پرداخت

پیش پرداخت: مبلغ ….. ریال معادل ……… ریال از خریدار بابت ……. موضوع قرارداد دریافت می گردد. مابقی مبلغ قرارداد در زمان تحویل {شرح موارد} تسویه می گردد.

تعهدات مجری / پیمانکار

فروشنده موظف است قطعات و تجهیزات موضوع قرارداد را در محل کارخانه شرکت پس از مونتاژ نهائی و تائید، تحویل نماید.

فروشنده تعهد مینماید که اقلام موضوع قرارداد را به تعداد کافی و بطور صحیح و بر اساس مشخصات فنی سفارش شده بنحوی که قابل استفاده باشد تهیه نماید.

فروشنده متعهد میگردد که کلیه اقلام را به نحوی بسته بندی نماید که مورد تایید خریدار و مشاوره بوده و آسیبی به آنها وارد نگردد.

فروشنده موظف است که اقلام موضوع قرارداد را به تفکیک علامت گذاری نموده و با نظارت نماینده خریدار و مشاور تحویل خریدار نماید. بنحویکه عملیات نصب در کوتاهترین مدت و بر اساس معیارهای استاندارد و حرفه ای قابل انجام باشد و آسیبی در روند کار وارد نسازد.

فروشنده متعهد گردید موضوع مورد قرارداد را بر اساس مدت قرارداد موضوع ماده 6 تحویل نماید.

فروشنده پیش بینی تغییر حجم سفارش موضوع مورد قرارداد را به مقدار بیست و پنج درصد(25%) (کاهش یا افزایش) را تعهد می نماید.

تعهدات کارفرما

 خریدار متعهد گردید که پس از تحویل {شرح موارد فروش} تمامی مطالبات فروشنده را پرداخت نماید .

خریدار هرنوع تغییر احتمالی در نقشه ها و محل نصب را کتبا با ذکر جزییات به فروشنده ابلاغ خواهد کرد ، تغییرات مذکور موجب افزایش مدت قرارداد خواهد شد.

تبصره 1: کلیه تجهیزات و امکانات لازم در کل محدوده اعم از لوله کشی، کابل کشی، وسایل ابزار دقیق و غیره به عهده خریدار می باشد.

تبصره 2: نصب و راه اندازی تجهیزات موضوع قرارداد فروش به عهده خریدار بوده و در صورت نیاز با پرداخت هزینه نصب از سوی خریدار توسط پیمانکار فروشنده انجام می گیرد. لیکن کارشناس فروشنده به هنگام تحویل دستگاهها نظرات کارشناسی دستورهای خود را برای نصب به نصاب خریدار اعلام خواهد نمود.

نظارت

کلیه مسئولیت تائید نقشه ها و کنترل و نظارت بر ساخت قطعات و تجهیزات تحت قرارداد و نظارت بر صورت وضعیتها بعهده نماینده خریدارو یا شرکت مهندسین مشاور ………………..(به نیابت خریدار) می باشد. معهذا ، کلیه مراتب، مکاتبات و هماهنگیها صرفاَ از طریق خریدار صورت می پذیرد و در صورت تماس مستقیم با مشاور جهت حل مسائل صرفاَ فنی رونوشت آن همزمان به خریدار تحویل گردد.

مالکیت

 آدرس های قید شده در متن قرارداد به عنوان محل اقامت دائمی دو طرف قرارداد تلقی میگردد و طرفین موظفند به محض تغییر محل مورد را کتباَ به دیگری اطلاع دهند.

فسخ قرارداد

موارد زیر منجر به فسخ قرارداد میگردد:

الف) توافق طرفین مبنی بر فسخ قرارداد

ب‌) عدم رعایت مفاد قرارداد توسط فروشنده که باعث زیان و یا خسارت گردد.

ج‌) هر گونه تاخیر در اجرای قرارداد بیش از مدت ذکر شده قرارداد که غیر مجاز تلقی گردد می تواند باعث فسخ قرارداد توسط خریدار گردد.

 تأخیر در انجام قرارداد

در صورت عدم تحویل یا عدم انجام به موقع موضوع ماده 1 قرارداد به ازای هر هفته تاخیر معادل {…} درصد مبلغ کالای تحویل نشده و تا سقف {…} درصد مبلغ قرارداد به عنوان خسارت تاخیر در انجام تعهد محاسبه و به عهده فروشنده تعلق خواهد گرفت .

تبصره : در صورت تاخیر بیش از 60 روز فروشنده بجز موارد غیر مترقبه در تحویل دستگاه موضوع قرارداد خریدار مختار به فسخ یکطرفه قرارداد میباشد بدیهی است در صورت فسخ قرارداد فروشنده ملزم به استرداد وجوه دریافتی به خریدار خواهد بود.

سایر مفاد قرارداد

 حل اختلاف

کلیه اختلافات و دعاوی ناشی از این قرارداد و یا راجع به آن از جمله انعقاد، اعتبار، فسخ، نقض، تفسیر یا اجرای آن به موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات و ارتباطات برهان ارجاع می‌گردد که مطابق با آیین‌نامه داوری آن موسسه با رای سه نفر داور (یک نفر نماینده از سوی هر یک طرفین دعوا و انتخاب سرداور از سوی موسسه) به‌صورت قطعی و لازم‌الاجرا حل و فصل گردد. داور (ان) علاوه بر مقررات حاکم، عرف تجاری ذیربط را نیز مراعات خواهد (خواهند) نمود.

طرفین تعهد مینمایند که تا تعیین تکلیف و حل و فصل مواد یا موارد اختلاف کلیه تعهدات و وظایف خود را با حسن نیت انجام دهند.

 ماده آخر

 این قرارداد شامل {…} ماده و {…} تبصره بوده که در 2 نسخه تنظیم شده که هر دو حکم واحد دارند.


تذکر مهم : نمونه قرارداد فوق صرفا به جهت آشنایی کلی مخاطبین محترم با قالب کلی این نوع قراردادها بوده است. فلذا صحت و دقت محتوای متن لزوما مورد تایید سایبرلا نمی باشد. بدیهی است که برای تهیه هر قرارداد و یا متن حقوقی بطور خاص باید به مشاور حقوقی مراجعه نمود.

مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ تخصصی در زمینه قراردادهای تجاری | اینجا کلیک کنید

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 + 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!