0

مسدودسازی 120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی

سانسور در فضای مجازی, فیلترینگ اینترنت, مسدود سازی سایت

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: 120 سایت متخلف در حوزه میراث فرهنگی مسدود شده و اخطاریه قانونی نیز به 2700 نفر که موجب تخریب میراث فرهنگی شده‌اند، ابلاغ شده است.

سردار رحمت‌اللهی بیان داشت: با توسعه فضای مجازی شاهد جرایم نوظهوری هستیم که با توجه به حجم انبوه اطلاعات و سرعت انتقال آن در فضای مجازی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر فراوانی جرایم در فضای مجازی از فضای واقعی هم بیشتر شده و با اقدامات صورت گرفته یگان حفاظت میراث فرهنگی اولین یگانی است که توانسته دسترسی آنلاین به رصد فضای مجازی را در اختیار داشته باشد و 120 سایت متخلف در این خصوص مسدود شدند.

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یادآور شد: در این سایت‌ها آثار تاریخی و فرهنگی به فروش می‌رفت و افراد را تشویق به ارتکاب جرم علیه آثار تاریخی می‌کردند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!