0

سایت شرکت غیرمجاز بازاریابی شبکه ای فیلتر شد

پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد یکی از فعال ترین شرکت های غیر مجاز بازاریابی شبکه ای ، روز گذشته سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از ایران هشدار، در ماه های اخیر شرکت های فاقد مجوز بازاریابی شبکه ای به دلیل تبلیغات دروغین و سردرگمی بازاریابان در تشخیص نشانه های آن  تبدیل به چالشی در فضای بازاریابی شبکه ای کشور شده اند. به منظور آگاه سازی علاقه مندان بازاریابی از اصلی ترین مشخصه های این شرکت ها و عواقب عضویت در آنها مطالب متعددی منتشر شد. برخی،  هشدارهای داده شده را جدی گرفته و با خودداری از عضویت در این شرکت ها مسئولیت خود در سالم سازی این فضا را به انجام رسانده اند و برخی دیگر باور ادعاهای دروغین سودجویان این شرکت ها را بر باور حقایق موجود ترجیح دادند.

به منظور اطلاع مخاطبان از وضعیت این شرکت ها که به دفعات در مورد آن سؤال شده بود،  اعلام می دارد؛ پس از رسیدگی های قانونی و قضایی بر روی عملکرد یکی از  فعال ترین این شرکت ها که مبادرت به فروش محصولات در پوشش صنایع دستی (غیر مصرفی) با هدف عضوگیری صرف و گسترش زنجیره انسانی می نمود، روز گذشته سایت شرکت مذکور مطابق دستور مقام قضایی فیلتر شده است  و  هر نوع فعالیت در شرکت های غیرمجاز ممنوع می باشد.

بار دیگر توصیه می گردد در هیچ شرکت فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای عضویت و فعالیت نداشته باشید و به منظور اطمینان از صحت شرکت های دارای مجوز با ارسال نام شرکت به سامانه پیامکی 30006082 اطمینان حاصل نمایید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفت + 17 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!