0

فروش اطلاعات مشترکین تلفن همراه عامل نقض حریم خصوصی است

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: عامل فروش اطلاعات محرمانه مشترکین یکی از اپراتورهای تلفن همراه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ حسنوند در این خصوص گفت: امروزه یکی مخاطرات فضای مجازی به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربران و نقض حریم خصوصی آنها می‌باشد که پیگیری و شناسایی عاملان آن در راس ماموریت‌های پلیس فتا می‌باشد.

وی افزود: در این راستا پلیس فتا استان خوزستان با رصد و گشت زنی در فضای مجازی مورد مشابهی را مشاهده کرد و انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم در خصوص دستگیری عامل یا عاملین آن را در دستور کار قرار داد.

سرهنگ حسنوند در ادامه تشریح کرد: در نتیجه پس از شناسایی عامل فروش اطلاعات شخصی و به دست آوردن محل اختفای متهم، با حکم مقام محترم قضایی افسران پلیس فتا فرد مذکور را دستگیر کرده و پس از انجام مراحل قانونی و اعتراف متهم به بزه انتصابی جهت صدور حکم قضایی متهم را به مراجع قضایی تحویل دادند.

رئیس پلیس فتا خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: در هنگام انجام فعالیت‌های خود در فضای سایبر و در صورت مشاهده انجام چنین تخلفاتی، سریعا آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی اطلاع رسانی نمایید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده + 20 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!