0

پاداش 10 میلیون تومانی توانیر شناسایی مراکز غیر قانونی تولید ارز دیجیتال

ماینر, بیت کوین, استخراج رمز ارز, سایبرلا

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: به کسانی که در شناسایی مراکز غیر قانونی تولید ارز دیجیتال کمک کنند و گزارشی از وجود این مراکز بدهند، ۱۰میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است.

محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر، با اعلام اینکه “تا امروز 1100 مرکز غیرقانونی تولید ارز دیجیتال در کشور شناسایی و تعطیل شده‌اند”، گفت: به کسانی که در شناسایی این مراکز کمک کنند و گزارشی از وجود مراکز غیرقانونی تولید ارز دیجیتال بدهند، 10 میلیون تومان پاداش داده می‌شود.

متولی‌زاده در خصوص وضعیت تولیدکنندگان ارز دیجیتال در کشور گفت: کسانی که در چارچوب قانون مراجعه و درخواست انشعاب قانونی کرده‌اند، با آنها بر اساس تعرفه‌های مناسبی که وزارت نیرو تعیین کرده و برای 4 ماه از سال بیشتر و برای 8 ماه از سال بسیار کمتر است، قراردادهایی منعقد شده و انشعاب برق به آنها واگذار شده است.

1100 مرکز غیرقانونی تولید ارز دیجیتال در کشور شناسایی و تعطیل شده‌اند

مدیرعامل توانیر، در بیان نحوه برخورد با قانون گریزان حوزه ارز دیجیتال ، ادامه داد: در حال حاضر به‌اندازه 400 مگاوات قرارداد قانونی با تولیدکنندگان ارز دیجیتال داریم اما برای آن دسته از فعالان این صنعت که قانون‌گریز هستند و نمی‌خواهند با انشعاب قانونی اقدام به تولید ارز دیجیتال کنند، با استفاده از اختیارات قانونی، اقدام به شناسایی و تعطیلی این مراکز می‌کنیم.

منبع:فارس

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج + یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!