0

سرمایه گذاری در تری اینوست آری یا خیر

دسته بندی ها : شرکت هرمی - بازاریابی شبکه ای 7 تیر 1401 کارشناس سایبرلا 2097 بازدید
سرمایه گذاری در بازار فارکس, شکایت فارکس

در ادامه بررسی طرح های جذب سرمایه به بررسی سایتی می پردازیم که این روزها تبلیغات زیادی در فضای مجازی از آن منتشر شده است.

تری اینوست به آدرس وب سایت treenvest.com با ادعای سرمایه گذاری در زمینه بازارهای مالی، ارزی و فارکس و با حربه کسب درآمدهای دلاری در حال مجموعه سازی است. نحوه عملکرد سایت به گونه ای است که شبهات زیادی را در رابطه با اعتبار و اصالت آن مطرح کرده است. بدین منظور  گروه ایران هشدار بررسی هایی را بر روی عملکرد این سایت انجام داده و به نتایج قابل تأملی دست یافته است.

نتایج بررسی ها به شرح زیر است:

– محل ثبت یا فعالیت: در وب سایت تری اینوست ادعا شده شرکتی بین المللی است و فعالیت اصلی آن سرمایه گذاری در بازارهای مالی از جمله فارکس و  رمزارزها است. در حالی که هیچ مجوزی برای فعالیت شرکت ارائه نشده و مستنداتی در رابطه با فعالیت اقتصادی آن وجود ندارد. ادعای بین المللی بودن آن نیز واقعی نیست چراکه براساس آمار سایت های رتبه بندی بیشترین میزان بازدید کاربران آن از ایران بوده است. به موارد فوق می توان به پنهان بودن هویت گردانندگان سایت را نیز اضافه کرد.

-طرح درآمدزایی شرکت: در این شرکت 3 طرح درآمدزایی معرفی شده که مدت آن از 6 ماه تا 2 سال بوده و ادعای پرداخت سود روزانه از 7 تا 10 درصد  در آنها شده است. در این طرح ها عضوگیری بخشی از فرآیند درآمدزایی بوده و افراد با معرفی افراد جدید تا 20 سطح از 1 تا 10 درصد مبلغ سرمایه گذاری شان پاداش دریافت خواهند کرد. بحث تعادل در دست ها نیز بخشی از طرح درآمدی تری اینوست است که کاربران را مشمول دریافت پاداش خواهد کرد. موارد مطرح شده در این طرح درآمدزایی گویای باینری بودن طرح مورد استفاده توسط شرکت است. همان طور که می دانیم طرح باینری طرحی است که مبنای درآمدزایی در آن عضوگیری و ایجاد تعادل در دست ها است و به عنوان طرح درآمدزایی شرکت های هرمی شناخته می شود.

با توجه به موارد ذکر شده یعنی عدم ارائه مجوز، ادعای پرداخت سود غیر منطقی و باینری بودن طرح درآمدزایی شرکت؛ تری اینوست در زمره طرح های پرریسک سرمایه گذاری قرار می گیرد و به کاربران توصیه می شود از سرمایه گذاری در آن خودداری نمایند.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهارده − هشت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!