0

انتساب رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی

سایبرلا: رئیس رسانه ملی در حکمی سید صادق امامیان را به سمت معاون رئیس سازمان صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حکم معاون جدید رسانه ملی در سازمان تنظیم مقررات صورت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بر توسعه و پایداری صنعت صوت و تصویر فراگیر ملی با حمایت از کارآفرینان و فعالان تولید محتوای بومی، استانداردسازی خدمات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، هدایت و نظارت بر تولید و انتشار محتوا و خدمات مبتنی بر اخلاق رسانه‌ای و فرهنگ اسلامی- ایرانی، صدور مجوز به ارائه‌کنندگان خدمات در این عرصه، تهیه و تنظیم نظام‌نامه‌ها، روش‌های اجرایی، دستورالعمل‌های کاربردی و ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر در راستای حمایت از خدمات‌دهندگان و تامین حقوق کاربران تأکید کرد.

رئیس سازمان صداوسیما، حمایت و تحرک‌بخشی به حوزه تولید محتوا و خدمات و ایجاد نشاط اجتماعی برای افزایش سهم مصرف محتوای صوت و تصویر فراگیر از ترافیک داخلی و در نتیجه کاهش مصرف ترافیک بین‌المللی و محتوای غیربومی، زمینه‌سازی ارتقاء کسب و کار و اشتغال‌زایی در این حوزه، افزایش مراجعه کاربران بین‌المللی و همچنین استفاده هر چه بیشتر کاربران ایرانی از برترین محتواهای جهان و در نهایت تهیه دستورالعمل نظارت بر محتوا براساس ضوابط و استانداردهای پخش صوت و تصویر در سازمان صداوسیما و نیز زمینه‌سازی و تسهیل‌گری برای فعالان این حوزه را از مهمترین مأموریت‌های امامیان در این سمت برشمرده است.

رئیس سازمان صداوسیما همچنین تأکید کرده است: به منظور تحقق مأموریت‌های محوله، تعامل و همکاری با مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مجموعه‌های مربوط به قوه محترم قضائیه، پلیس فتا و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین تعامل با نهادهای بین المللی مربوطه لازم و ضروری است.

وی در پایان  از خدمات و تلاش‌های صادقانه لطف‌الله سیاهکلی در مدت تصدی این مسئولیت، قدردانی کرده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 − 11 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!