0

دستگیری مزاحمان شبکه اجتماعی در رشت‌، صومعه‌سرا و آستارا

رئیس پلیس فتا گیلان از دستگیری مزاحمان سایبری شبکه‌های اجتماعی در استان خبر داد و گفت: سه مزاحم شبکه اجتماعی در شهرهای رشت ، صومعه‌سرا و آستارا شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایببرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ ایرج محمدخانی با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت ، صومعه‌سرا و آستارا به دادخواهی تعدادی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای آنان از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار پلیس فتا‌، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی ضمن شناسایی مزاحمان این شبکه اجتماعی که یک نفر زن و دو نفرمرد بودند، با هماهنگی مقام قضایی آنها را در رشت‌ ، صومعه‌سرا و آستارا دستگیر و به پلیس فتا‌، انتقال دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان با توجه به ادله دیجیتال کشف شده به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار تسویه حساب شخصی و غیر اخلاقی‌، عنوان کردند.

رئیس پلیس فتا گیلان ادامه داد: متهمان که 34 ساله اهل و ساکن صومعه‌سرا و 29 ساله اهل و ساکن رشت و 23 ساله اهل و ساکن آستارا بودند، جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت‌ ، صومعه‌سرا و آستارا‌، شدند.

‌سرهنگ محمدخانی با تاکید بر اینکه شهروندان در انتخاب پیام رسان‌های موبایلی شرکت‌های بیگانه‌ و استفاده از خدمات آنها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را باید جدی بگیرند، افزود: کاربران در ارتباط، انتشار و اشتراک، تقوای رسانه‌ای را رعایت کنند.

این مقام انتظامی خواستار استفاده از نرم افزارهای پیام‌رسان ایرانی از سوی شهروندان شد و گفت: کاربران برای اعتماد و دوستی در فضای مجازی وسواس به خرج دهند .

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!