0

تصویب کلیات آیین نامه حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین

دسته بندی ها : اقتصاد دیجیتال, دانش بنیان 27 اردیبهشت 1401 کارشناس سایبرلا 279 بازدید
اقتصاد دیجیتال و فناوری, سایبرلا

با تشکیل سومین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال مصوبات پیشنهادی کمیسیون این کارگروه به تصویب رسید.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به ریاست عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و نمایندگان تام الاختیار وزارت تعاون، وزارت دفاع، سازمان صدا ‌سیما و بانک مرکزی اعضای این کارگروه در وزارت ارتباطات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه وزیر ارتباطات دستور جلسه این نشست را با موضوع تسهیل شروع کسب‌وکارهای حوزه اقتصاد دیجیتال و دانش‌بنیان، آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال کشور، تسهیل تصویب آیین‌نامه‌های حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین مرتبط با حوزه اقتصاد دیجیتال در کشور، بررسی حذف اینماد ( نماد اعتماد الکترونیکی ) از مجوز شروع به کار کسب و کارها و عضویت وزیر ارشاد در کارگروه اقتصاد دیجیتال را اعلام کرد.

در ادامه این جلسه اعضا نظرات خود را درباره موضوعات مطرح شده عنوان کردند و مصوبات مربوط به تسهیل شروع کسب‌وکارها، کلیات آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال کشور و عضویت وزیر ارشاد در کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به تصویب رسید.

همچنین، به دلیل درخواست وزیر صمت جهت عدم حضور در جلسه ، بررسی حذف اینماد از مجوز شروع به کار کسب و کارها به جلسه ای با حضور ایشان و جلسه بعدی کارگروه ارجاع شد.

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!