0

اشراف سایبری ایران بر پهباد های آمریکایی

دسته بندی ها : جنگ سایبری, فضای سایبر 5 اسفند 1397 مدیر سایبرلا 820 بازدید
جنگ الکترونیکی و تسلیحات سایبری
وبگاه نزدیک به نهادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی با اشاره به سخنان اخیر فرمانده هوافضای سپاه ایران نوشت، تهران در حال نمایش قابلیت‌هایش به واشنگتن و تل آویو است.

به نقل از سایبربان- به دنبال سخنان امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص تسلط بر سامانه‌های کنترل پهپادهای آمریکا در منطقه به ویژه در سوریه، یک وبگاه وابسته به نهادهای جاسوسی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
وبگاه دبکا فایل، روز جمعه در این زمینه نوشت: خبرگزاری فارس فیلمی سه‌دقیقه‌ای را برای اثبات سخنان حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه ایران به نمایش گذاشت که در جریان آن یک پهباد «ام کیو-9» یا «پریدتور‌بی» بعد از، از دست رفتن کنترل و سقوط  بر زمین، برای از بین رفتن اطلاعاتش بمباران می‌شود.
به نوشته دبکا فایل، «ربکا رباریچ» یکی از سخنگویان پنتاگون در پاسخ به پرسشی در این زمینه تنها به ذکر این جمله بسنده کرد:

ما از این گزارش مطلع هستیم  و مطلب دیگری برای افزودن به آن نداریم.

این وبگاه با اشاره به ماجرای هشت سال قبل و به زمین نشاندن سالم یک پهپاد پیشرفته  آمریکایی از نوع «آر کیو -170» متعلق به سیا نوشت: بعدازآن ماجرا، این نخستین بار است که تهران به تسلط بر مقر کنترل و فرماندهی پهپادهای آمریکا اشاره می‌کند.

دبکا فایل در خاتمه نوشت: این‌که ایران چرا سومین هفته از ماه فوریه (اسفند) را برای نمایش توانایی هکری خود بر سامانه‌های کنترل پهپادهای آمریکا انتخاب کرده، نامشخص است؛ اما بیان آن از سوی یک فرمانده عالی‌رتبه سپاه ایران نشان از این دارد که این کشور درحال‌توسعه و تقویت نظامی خود در تقابل با نیروهای آمریکایی و اسرائیلی حاضر در سوریه و عراق است و می‌خواهد برخوردار بودن از قابلیت‌های سایبری را به هر دوی آن‌ها نشان دهد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 − 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!